1 viestiä / 0 new
Uusin kirjoitus
mustanaamio
Kiitokseni Relaan asiallisesta moderoinnista!

Mikäli sallitaan, esitän kiitokseni Relaan erittäin asiallisesta linjasta moderoinnissaan! Tästä olisi esimerkiksi toisiinkin foorumeihin!

(Esimerkki muuan Adminin tavasta kommentoida: "Jotkut ne jaksaa. Pullo vissiin auennut jo viikolla.")

mustanaamio

Ja tiedoksi kaikille: Minä en laittanut kuin KOLME viestiä sinne mainitsemattomaan foorumiin (joista Admin poisti oitis yhden), joten turha tulla väittämään, että olisin "roskapostittanut"!

turhankävelijä

Tänne olet saanut tänne jo kuusi viestiä. Hienoa !
Jään odottamaan ensimmäistä joka liittyisi jotenkin ulkoiluun.

mustanaamio

Sanopa turhankävelijä, onko sinun mielestä asiallista, että PALSTAN YLLÄPITÄJÄ kommentoi moderointiaan jäsenilleen poistettuaan palstalta yhden kirjoittajan: "Jotkut ne jaksaa. Pullo vissiin auennut jo viikolla."

Laatokannorppa

Minusta se on erittäin asiallista, laitahan nyt Tapani korkki kiinni ja lähde luontoon!

mustanaamio

[quote author=Laatokannorppa link=topic=41522.msg206663#msg206663 date=1346414696]
Minusta se on erittäin asiallista, laitahan nyt Tapani korkki kiinni ja lähde luontoon!

Olisikohan Vaellusnetin Admin (Harri Vesterinen) taas vauhdissa? Tekstin laatu on hämmästyttävän samanluontoista...

niilo

Voisiko joku ylläpidosta poistaa tai siirtää sonta-osastoon nämä yberrasittavat jorinat, pliide.

mustanaamio

Viisaita sanoja Vaellusnetin petteriltä:

"Taitava trolli osaa imitoida toisten kirjoitustyyliä, ip-osoitteet voivat olla julkisten koneitten, kahviloitten, kirjastojen, työpaikkojen jne. joten tällainen nimimerkki-salapoliisihomma on vain korkeintaan hupaisaa ajanvietettä, joka harvoin tai koskaan tuottaa mitään varmaa tulosta.

Pahinta on tietysti se, että jotkut voivat aidosti loukkaantua perättömistä syytöksistä.

Eikö olisi viisainta jättää trollit rauhaan ja antaa päällikön vaivihkaa poistaa näitä palstalta, mikäli ne alkavat viljelemään selkeää roskapostia? Sillä mikäli trollin viestit ovat asiallisia, niin eihän niistä mitään haittaa ole, luultavasti päinvastoin, nehän vain rikastuttavat keskustelua.

Toteakaamme, loppujen lopuksi: Kaikkihan me olemme netissä pelkästään virtuaalihahmoja, siis jossain mielessä "trolleja"."

petteri

Nyt mut suljettiin ulos Vaellusnetistä! Johtuuko se tästä mustanaamiosta!

petteri

Ny tuo Vaellusnetin admin lähetti mulle tällasen viestin:

"Hei

Miksi jokainen ip- osoite on eri ja osa sama kuin eräällä aikaisemmalla? Selvitän asiaa. Kuten olet huomannut niin palstalla hieman normaalia tiukempi linja viime aikaisen häiriköinnin takia

Harri"

ihmettelen, mitä vi***** tää on?

Paivareppu

Mun mielestä olisi asiallista moderointia laittaa hiljalleen lukko tähänkin topikkiin  Wink

petteri

[quote author=Paivareppu link=topic=41522.msg206700#msg206700 date=1346499448]
Mun mielestä olisi asiallista moderointia laittaa hiljalleen lukko tähänkin topikkiin  Wink

Luin noita aikaisempia viestäjä. Onks tää taas Vaellusnetin Admin joka puhuu?

mustanaamio

Tuosta petterin kohtalosta en tiedä sanoa, mutta tällaisia viestejä minä lähetin vastikään Vaellusnetin Adminille, vastausta edelleen vailla:

Vl: Koskien Vaellusnetin jäsennyyttä

**********************************************************************************************************************************
----- Välitetty viesti -----

*************************************************************************************************************************************

Edit: kommentista poistettu spostiosoitteita ja ilmeisesti henkilökohtaista spostikirjeenvaihtoa. Toivomme jatkossa parempaa harkintaa copy-pasten käyttämisessä Relaan foorumeilla. Kiitos.

Rauhaa ja rakkautta niin foorumeille kuin luonnonhelmaankin toivotellen,

t. Relaan ylläpito

Rinkkasatiainen

Minä en pystynyt edes rekisteröytymään vaellusnettiin? Onko muilla samanlaisia ongelmia?

Sarekretkeilijä

http://www.vaell.us/keskustelu/viewtopic.php?f=17&t=848&start=10

Kuinka ihmeessä nimimerkit Petteri ja Rinkkasatiainen ovat nastan muumion kanssa yhdessä onnistunet kirjoittamaan täysin vastaavat viestit tälle sivustolle?

Asutteko samassa huoneistossa?

petteri

Plagiointi on muodissa, ei kun liimaa ja leikkaa!  Biggrin

Mikko Piironen

[quote author=petteri link=topic=41522.msg206701#msg206701 date=1346500024]
[quote author=Paivareppu link=topic=41522.msg206700#msg206700 date=1346499448]

Luin noita aikaisempia viestäjä. Onks tää taas Vaellusnetin Admin joka puhuu?

Se on kuule hiihtävä aatelismies ja herrasmies. Ei tietäne mitään aateekoo järjestelmien ylläpitämisesta, koska sitä varten on palvelijat. Eli haukut väärää puuta.

petteri

^ Enpä tiedä onko niinkään aatelinen,  herra tai edes hiihtäjä, mutta nöyriä palveijoita näyttää riittävän...

rinkka_satiainen

Näin Ursus mielistelee Adminia Vaellusnetissä: "Miksi kukaan purisi kättä, joka ruokkii?!"

Näinhän se on: jos haluaa olla Vaellusnetin jäsen, ei saa kritisoida sen Adminia.

rinkka_satiainen

Näin Eräkulkuri kirjoitti Vaellusnetissä 31.08.2012: "Ihmettelin sitä itsekin, että paranemistoivotuksista seurauksena oli potkut Vaellusnetistä. Alkuun en päässyt edes lukemaan, mitä täällä kirjoitettiin. Myöhemmin Harri lievensi tuomiotani. Todellista syytä en oikein tullut tietämään koskaan... ... Anteeksipyyntöjä en kaipaile keneltäkään."

Mitenhän tämä viesti on päässyt lipsahtamaan Adminin seulan lävitse? Olikohan Admin torkuilla?

rinkka_satiainen

Alkavatkohan Vaellusnetiläiset vihdoin herätä totuuteen:

Villes kirjoitti: "Täällä nyt kilpaa kehutaan adminia?!? Kyllä mun miälestä admin sais kattoa peilikaapin oveen ja toreta että vikaa löytyy siältäkin ja palio."

Rautu kirjoitti: "Linja pitäisi olla johdonmukainen. Ei voi antaa jonkun meuhkata palstalla mielin määrin ja sitten bannata toinen."

Toisilla on silmät vasta aukeamassa:
Eräpentti kirjoitti: "Toki olen saattanut missatakin jotain."

Kyllä olet Eräpentti missanut, ja paljon: kaikki ne viestit mitkä Admin on sensuroinut! Mikäli kaikki Vaellusnetiläiset rohkenisivat ilmoittaa havainnoistaan, sensuurista, ulossulkemisistaan yms. ei jäisi epäilyksen häivääkään: Vaellusnetissä vallitsee ns. "pienen narsistisen diktaattorin" hallitus: Adminin täysin oma ja ainoa.

Minäkään en olisi alkanut protestoimaan, jos valvotut säännöt olisivat yhdenmukaiset ja selkeät: sen mukaiset, mikä rekisteröityessään stipuloidaan! (Säännöt ovat sikäli hyvät, mutta valvonta päinvastainen: kaikki muu törky sallitaan, paitsi Adminia itseään loukkaavaa.)

Ainoa pyrkimykseni tällä kampanjalla on, että Admin korjaisi toimintansa itsensä kirjaamien sääntöjen mukaiseksi! (Itsekin haluaisin takaisin Vaellusnetin jäseneksi, mutta en sillä ehdolla, että minun pitäisi mielistellä Adminia olemalla puuttumatta epäkohtiin, silloin kun muut saavat haukkua toisiaan miksi milloinkin ja jopa uhkata selkäsaunalla kasvottain tavatessaan.)

Kaitsu

Onkohan Mustanaamiolla ja rinkkasatiaisilla ja Petterillä ollut sama opettaja koulussa? Vai kaltoinkohdellut sankarit peräti samalta luokalta? Niin on samanlaista sohjoa tuo kirjoitus, ja tekstin lihavointikin tuntuu olevan muotia kaikkien mielestä.

rinkka_satiainen

Vastaus Kaitsulle: Kyllä, kaikki me ollaan menty läpi samankaltaisen oppilaitoksen, kaikki luultavasti samaa ikäluokkaa (+/- 20 vuotta), ja lihavoituminen tosiaan on muodissa. Etkö lue lainkaan päivälehtiä? Vai oletko muuten vain pihalla?

beisik

Don't feed the troll..
Pitäisiköhän tämä keskustelu laittaa kiinni,ihan sekopäistä toimintaa.

rinkka_satiainen

Eräpentti kirjoitti: "Isä Admin sitten pistää leikille rajat. En usko että saadaan tukkoon kuitenkaan."

Olisikohan nimenomaan tässä kaiken ongelmien ydin: Kaikkivaltias Isä Admin ei kestä kritiikkiä. (Näitä "raamatullisia" yksinvaltiaita näyttää nykymaailmassa riittävän...)

Relaa
Käyttäjän Relaa kuva

Tämä säie taitaa olla valmiiksi taputeltu.

Jatketaan muilla aiheilla. Hyvää ulkoilusyksyä itse kullekin.

---------------------------------------
Elämä on ulkona. Relaa netissä.
---------------------------------------