1 viestiä / 0 new
Uusin kirjoitus
Jas-so

Itellä on Lowepron trekkeri joka imasee hyvin 20D:n parilinssiä ja muut mitä tarttee. Muovisysteemillä "vahvistettu" jos ei muuta niin turvallisuuden illusion luomiseksi. Oon ihan hyväksi todennu käytössä. Vertailupohjaa ei juurikaan löydy, mutta kaverille lainasin ja sano vaihtavan omansa Trekkeriin sen reissun jälkeen.

blumi

ne on vaan ne loweprot turkasen hintaisia. super trekker maksaa 450,- . Ei sinänsä, jos on laittanut ison summan kameroihin, niin on enää pikkuraha suojata ne mäessä.

Zacharias

Hyvä vaihtoehto löytyy seuraavista repuista. Ainakin monet moottoripyöräilijät kyseisiä käyttävät http://www.clobber.fi/verkkokauppa/products.php?g1=af6620&g2=de1ca0

Boblbee on merkki.

T
M

beomaster

Kysymyksiä ton Dakinen repun omistajille.

Onko suksien kiinnitys reppuun hyvä / tukeva / nopea?
Minkälaiset ovat lapion ja sondin paikat?
Onko juomapussille oma osasto ja löytyykö sille se läpivienti?

Alpine

Suksien kiinnitys Dakinen Sequenceen käy näppärästi. On riittävän tukeva ja nopea. Lapiolle on oma tasku, ja varsi menee sivuun sille varattuun paikkaan. Mutta sondin paikkaa olen mietiskellyt. Olen pitänyt sitä repun sisällä kamerablokin vieressä. Sille voisi olla jokin sopivampikin paikka, mutta en ole sellaista hoksannut. Juomapussin varmaan johonkin taskuun saisi, mutta varsinaista läpivientiä ei ole, tai ei ainakaan ole sattunut silmään. Kokonaisuudessaan on kuitenkin loistava reppu. Juuri tulin reissusta ja digijärjestelmä kulki selässä joka päivä. Repussa oli runko, 2 objektiivia (17-85 ja 100-400), fleece, täyteyt patongin pätkät, 2x ½-litran pullo nestettä, vyöryvermeet ja aurinkorasva. Toinen niistä ½-litran pulloista kulkee repun sivussa verkkotaskussa, josta sen saa nopeasti esiin. Kamerablokki on kätevä ottaa repusta vaikkapa lentomatkalle käsimatkatavaroiksi.

zeip

Kuulin huhua, että Haglöfs olisi myös tekemässä kamerareppu tyylin Dakine ja Burton... Onko kukaan muu moista kuullut tai olisiko jollain peräti tietoa aiheesta, vai onko tämä täysin "hevosmiesten tietotoimiston" tuotetta???

ranteri

jos tarviit kunnon kamerareppua mulla on yksi ylimääräinen uusi lowepro dryzone rover.

vesitiivis alaosa ja riittävästi tilaa...

jos kiinnostaa kopauta mailia.... taneli@mainosbrander.com

viller

Mitä tuon Sequence+Camerablockin kokonaishinnaksi tuli tuolta briteistä? 100 puntaa + postit(?).

Daddies Board Shopista saisi myös jos ei olisi kiirrettä 170dollaria kuljetuksista+ mahd. tullit, jos jää kiinni. Toisaalta tuolla voi luultavasti pyytää kirjaamaan repun hinnaksi esim. 50 $, jolloin maksuja ei tule niin paljoa ainakaan.

viller

[quote author=viller link=topic=4203.msg110996#msg110996 date=1168086632]
Mitä tuon Sequence+Camerablockin kokonaishinnaksi tuli tuolta briteistä? 100 puntaa + postit(?).

Daddies Board Shopista saisi myös jos ei olisi kiirrettä 170dollaria kuljetuksista+ mahd. tullit, jos jää kiinni. Toisaalta tuolla voi luultavasti pyytää kirjaamaan repun hinnaksi esim. 50 $, jolloin maksuja ei tule niin paljoa ainakaan.

Ostin Mikonkadun Intersportista omani 149e, joten helposti sujui hommat.

nekku

Morjens,

repomanin mainitsema Burton... http://www.burton.com/ProductDetail.aspx?pid=475 näyttää pätevältä Smile

t.Nekku

ranteri

mulla olisi lowepron dryzone rover malli sinulle...
käytämätön...

tb.

Sivut